SNT- Shinobi No Tsuki

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2012-08-24 15:35:28

Tokagemaru

RikudoSanin

Zarejestrowany: 2012-08-10
Posty: 36
Punktów :   

Jutsu

Ten temat opisuje Jutsu klanu Yamanaka

Terepashi no Jutsu
Chakra: 1 000
Opis: Technika polega na telepatycznym kontaktowaniu się z innymi członkami klanu Yamanaka występującymi na polu walki, przydatne podczas przygód, wojen czy eventów.

Shintenshin no Jutsu
Chakra: 10 000
Opis: Podstawowa Technika klanu yamanaka, Jutsu przenosi umysł użytkownika do ciała wroga i umożliwia mu 100% kontrole nad nim. Podczas działania użytkownik doznaje takich samych obrażeń jak ofiara. W razie spudłowania użytkownik traci kontrole nad ciałem na 3 tury.

SHINE ANSHIN NO JUTSU
Chakra: 10 000, 5 000 utrzymanie
Opis: Podstawową pieczęcią klanu Yamanaka jest kwadrat ułożony z kciuków i palców wskazujących, gdy po złożeniu pieczęci ofiara zostanie wycelowana ów kwadratem traci pamięć i zdolność do myślenia. Paraliż wroga działa tylko gdy jest wycelowany pieczęcią. Podczas działania Jutsu użytkownik nie może się ruszać gdyż technika zostanie zerwana.

Shinranshin no Jutsu
Chakra: 25 000, 10 000 utrzymanie
Opis: Shinobi po złożeniu pieczęci celuje w przeciwnika a następnie wpuszcza do jego ciała chakre, Jutsu polega na kontroli ciała przeciwnika za pomocą chakry która dostała się do nerwów ofiary. Użytkownik nie traci kontroli nad swoim ciałem lecz nie może się poruszać bo technika zostanie zerwana. Użytkownik nie doznaje obrażeń wraz z ofiarą. Ofiara Jutsu nadal może się porozumiewać z sojusznikami.

Shinten Kugutsu Juin no Jutsu
Chakra: 15 000 (za przeniesienie)
Wymagania: Lalka klanu Yamanaka
Opis: użytkownik techniki zabezpiecza swoje ciało w bezpiecznej kryjówce a następnie przenosi umysł do specjalnej Lalki (15 000ch), a następnie do ofiary techniki (15 000ch). Jutsu działa jak Shintenshin no Jutsu tyle że umożliwia wcześniejsze schowanie ciała do bezpiecznej kryjówki.

SOUSAKU NENTOU
Chakra: 30 000, 15 000 za utrzymanie
Opis: Jutsu pozwala dostać się do umysłu wrogiego shinobi (Mising-nin, albo z innej wioski), by pozyskać ukryte informacje o nim, Ofiara musi być unieruchomiona, Aktywacja kosztuje 30 000ch zaś każda pozyskana informacja 15 000ch. Informacje pozyskiwane mogą być nic nie warte (np. wiedza o dzisiejszej biegunce ofiary), aż po KP (kartę postaci) kogoś z jego wioski, lub jego samego.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.shahrukhikajol.pun.pl www.l2lh.pun.pl www.polskipopserver.pun.pl www.smoczaoaza.pun.pl www.wolsung.pun.pl