Ten temat opisuje Jutsu klanu Yamanaka
Terepashi no Jutsu Chakra: 1 000 Opis: Technika polega na telepatycznym kontaktowaniu się z innymi członkami klanu Yamanaka występującymi na polu walki, przydatne podczas przygód, wojen czy eventów.
Shintenshin no Jutsu Chakra: 10 000 Opis: Podstawowa Technika klanu yamanaka, Jutsu przenosi umysł użytkownika do ciała wroga i umożliwia mu 100% kontrole nad nim. Podczas działania użytkownik doznaje takich samych obrażeń jak ofiara. W razie spudłowania użytkownik traci kontrole nad ciałem na 3 tury.
SHINE ANSHIN NO JUTSU Chakra: 10 000, 5 000 utrzymanie Opis: Podstawową pieczęcią klanu Yamanaka jest kwadrat ułożony z kciuków i palców wskazujących, gdy po złożeniu pieczęci ofiara zostanie wycelowana ów kwadratem traci pamięć i zdolność do myślenia. Paraliż wroga działa tylko gdy jest wycelowany pieczęcią. Podczas działania Jutsu użytkownik nie może się ruszać gdyż technika zostanie zerwana.
Shinranshin no Jutsu Chakra: 25 000, 10 000 utrzymanie Opis: Shinobi po złożeniu pieczęci celuje w przeciwnika a następnie wpuszcza do jego ciała chakre, Jutsu polega na kontroli ciała przeciwnika za pomocą chakry która dostała się do nerwów ofiary. Użytkownik nie traci kontroli nad swoim ciałem lecz nie może się poruszać bo technika zostanie zerwana. Użytkownik nie doznaje obrażeń wraz z ofiarą. Ofiara Jutsu nadal może się porozumiewać z sojusznikami.
Shinten Kugutsu Juin no Jutsu Chakra: 15 000 (za przeniesienie) Wymagania: Lalka klanu Yamanaka Opis: użytkownik techniki zabezpiecza swoje ciało w bezpiecznej kryjówce a następnie przenosi umysł do specjalnej Lalki (15 000ch), a następnie do ofiary techniki (15 000ch). Jutsu działa jak Shintenshin no Jutsu tyle że umożliwia wcześniejsze schowanie ciała do bezpiecznej kryjówki.
SOUSAKU NENTOU Chakra: 30 000, 15 000 za utrzymanie Opis: Jutsu pozwala dostać się do umysłu wrogiego shinobi (Mising-nin, albo z innej wioski), by pozyskać ukryte informacje o nim, Ofiara musi być unieruchomiona, Aktywacja kosztuje 30 000ch zaś każda pozyskana informacja 15 000ch. Informacje pozyskiwane mogą być nic nie warte (np. wiedza o dzisiejszej biegunce ofiary), aż po KP (kartę postaci) kogoś z jego wioski, lub jego samego.
|